Eind 2023 hebben we een klanttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren. De resultaten daarvan zijn nu bekend. Avres heeft goed gescoord, gemiddeld een 7,9! Dat is hoger dan het landelijk gemiddelde van een 7,5.

Veel reacties

Het onderzoek was gericht op onze uitvoering van de Participatiewet. Alle klanten die maandelijks een uitkering van ons krijgen, zijn gevraagd om mee te doen aan het onderzoek. In totaal hebben meer dan 300 klanten gereageerd. 

Waardering

De meeste waardering hebben klanten voor onze dienstverlening in het algemeen en klantvriendelijkheid. Klanten zijn positief over de kennis en kunde en hulpvaardigheid. 

Aandachtspunten

Natuurlijk zijn er ook dingen die we kunnen verbeteren. Zo kwam bijvoorbeeld naar voren dat onze telefonische bereikbaarheid beter kan. Daarnaast kwam uit het onderzoek dat we beter rekening kunnen houden met de situatie van de klant. We gaan kijken hoe we de verbeterpunten kunnen oppakken. Dit doen we in overleg met de Cliëntenraad.